BogstadCoastalKlubbenKongenKonkurranseMastersTur & mosjon

Ingen roing fra 15. april 2020

I MORGEN ER DET 15. APRIL 2020.
Vi må dessverre vente med å starte rosesongen på vannet både fra Kongen og Bogstad.

Meldingen fra CR`s Styre, som ble sendt til alle på mail gjelder fremdeles og gjengis her:

Kjære CR medlemmer.
NIF og Norges Roforbund har fått helsemyndighetenes velsignelse for at enkelte utøvere kan trene organisert etter strenge regler. I CR har vi i tillegg laget egne regler som jeg i dag har sjekket ut med Oslo Kommunes «Corona service telefon» og fått skryt for. Denne ekstra sjekk med Oslo kommune da styret i går på skypemøte ba om denne sjekk i tillegg til våre egne regler.
Dette betyr at de unge eliterorere som vår hovedtrener Esther Verburg og Sigurd Gullerud tillater kan få trene fra Kongen, kun i båthallen, ikke bruke dusjer eller garderobe. Dusje hjemme.
Det er fortsatt stengt for alle andre roere, T&M og masters.
Vi vil snart sende ut saksliste med kommentarer til epost årsmøte.
Med ønske om god påske og god helse

Styreleder
Erling Storm