CR Jubileumskolleksjon!

I forbindelse med 140-års jubileet i 2018 tilbys CR medlemmer nye flotte jubileumsartikler til salgs i CR-butikken.

Her kan du se noen av de fine artiklene. Det er anledning til å prøve i CR-butikken. Er du interessert i noen av produktene, ta kontakt med Stein Mørk. Du treffer ham på klubbaften på torsdager eller på epost imoerk@online.no

CR skidress

CR skidresser en topp moderne skidress fra CRAFT som bl.a. benyttes av det svenske skilandslaget. Klubben har fått en meget bra jubileumspris i spesialdesign (CR blå) Det finnes både dame- og herremodell.

Skibukse kr 750,- Skijakke kr 1200,-

Nytt CR-slips og skjerf

Det nye CR-slips er i beste italiensk silke i moderne spesial design for Christiania Roklub. En selvsagt del av garderoben til en velkledd roer. Selges kun til medlemmer.

Slips kr 200,-

For damene lages et CR blått Oblong skjerf i fineste italiensk bomull.

Silkeskjerf kr 300,- (ikke avbildet)

CR-butikken

Trenger du ny rodrakt? Eller en windbreaker?

Vi har et godt utvalg av klubbeffekter og rotøy på Kongen. Fra t-skjorter og caps til rodrakter og bagger.

SE PRISLISTE FOR ROTØY (PDF)

Ta kontakt med Stein Mørk om det er noe du trenger. Du treffer ham på klubbaften på torsdager eller på epost imoerk@online.no

Til venstre: Windbreaker m/navn kr. 800.-
Til høyre: Vest m/navn kr. 750.-