ArrangementerKlubben

Velkommen til Rekeaften fredag 10. november

Var du ikke på årets høstmøte og fikk meldt deg på til årets rekefest, kan du gjøre det på listen på Kongen eller på epost til abh@lnm.no innen onsdag 08. november.

Som alltid er det mulig å være med på rekebadet før selve festen. Rekebadet skjer på Huk. De som vil, løper eller sykler fra Kongen kl. 17.00. Etter badet møtes vi på Toppen til en apéritif fra kl. 19:00

Det er plass til ca. 100 gjester. Vi ønsker også nye og passive medlemmer hjertelig velkommen. Du må ikke ha rodd i år for å komme på Rekeaften! Det er heller ingen aldersgrense, hverken oppad eller nedad. Enkelte tåler ikke reker, for dere har vi et tilbud: Dere bringer selv mat og får prisavslag.

Til dere som er nye i klubben: Vi pynter oss skikkelig til Rekeaften. Gjerne blå blazer med CR jakkemerke. Jentene er velkommen i kjole eller blå blazer. Ta med dansesko!

Pris:
kr 450,- med 1/2 fl. vin
kr 300,- med alkoholfri drikke

Innbetaling skjer til konto nr. 7020.05.00235 innen onsdag 8. november. Merk innbetaling med rekeaften og navn.

Det selges drikke på Toppen etter middag til gunstige priser.

Velkommen!