ArrangementerÅrungenKonkurranse

Christianiaregattaen 2022 er nå historie….

Takk til alle spreke deltakere og alle frivillige som har bidratt!

Her finner du resultatene i PDF:

Resultater finaler lørdag

Resultater finaler søndag

Et lite referat fra søndagen:

Hedda og Ylva på sin første regatta!

Dag to av Christiania regattaen 2020 var preget av mindre vind, men like mye, om ikke mer, entusiasme og glade roere. Mange nybegynnere fikk prøve seg og viste stor innsatsvilje i ofte ikke ideelle vindforhold.

Rakel Bryhni tar gullet i singel!

CR juniorene er mer sammensveiset enn noen gang og storkoste seg på Årungen. Resultatene viser at det skjer gode og spennende ting i klubben (se resultatlister og bilder).

Sondre og Olav fra NTNUI skapte god stemning på arenaen med sine grundige og ofte humoristiske kommentarer fra boksen.

De to studentene gjorde jobben mot lån av båter.

Kommentatorene baserer sine kommentarer på jungeltelegrafen pluss selvsagt en genuin interesse for rosporten og roere.

«Vi fremhever det som er bra og prøver å unngå overfladiske kommentarer» sier Olav. De er alltid positive og heier på alle!

Det var god stemning på Årungen hvor mange klubber hadde tatt den lange veien til Ås. Det setter vi pris på.

Foreldregruppen i CR stilte opp og var glade for å kunne bidra til arrangementet med blant annet kakebaking, kiosk- og vaffelsteke- tjeneste.

Erling Storm med familie gjorde en stor innsats med medaljeutlevering. Dette er en jobb som krever observasjonsevne og entusiasme med mye knebøy og alltid gode ord til roerne, særlig de yngste.

Hedda med gull i para 1x

Primus motor Tone Pahle hadde stålkontroll på alle detaljer. Svein Moldestad gjorde det samme på regattakontoret. Ivar Kristiansen holder i alt fra matbestilling (nydelig sushi og fiskeburgere fra Lerøy) til nøkkelutlevering til fiksing av absolutt ALT!

Anne passet på at serveringen gikk på skinner. Mange, mange CR medlemmer bidro med god innsats; båtkjøring, streaming, start-tjeneste….

I det hele tatt; dette er en regatta som Christiania Roklub kan være veldig stolte av!

Også CR masters leverte!
Janne med sushi fra Lerøy