Konkurranse

Stemningsrapport fra Roerlangrennet 2022!

For en fantastisk dag det har vært i Sørkedalen! Strålende sol, litt pluss grader og ingen vind, fine preparerte løyper – hva mer kan man ønske seg!
Det var 49 roere på startstreken fra 5 klubber: Bærum, CR, NSR, Ormsund og Oslo Roklubb. Yngste deltaker var 3 år, sier ikke bort hvor gammel den eldste var, men næsten 30 gange eldre en yngstemann. Det står det respekt av for begge!
På grunn av snømangel i skogen var løypen lagt i en 2,5km lang sløyfe ute på jordet. Det ble mange runder for de som skulle gå 20km, men tellekorpset var på plass.
Stor gratulasjon til Bærum Roklubb som i år gikk vinnende ut av kampen om vandrepokalen til klubben med flest delakere. Bærum var vært tett på flere gange tidligere, men denne gang lyktets det! Tillykke med bra innsats.
Resultater finner du her
Panserspor
Sol-glis
Stein med gipset håndledd!
Sekretariatet
Brief før start
Tidlig krøkes…
Esther – dagens ski var felleski