KlubbenKongen

Velkommen til generalforsamling!

Kjære medlemmer,

Torsdag om en uke er det igjen generalforsamling i CR. Nedenfor finner du saksliste, øvrige sakspapirer er sendt på epost til alle medlemmer. Regnskapet står i årboken.

Vi har som kjent pusset opp Toppen, og rehabilitert barkrakkene som ble laget av vår egen snekkermester Per Bjerke til 100 års jubileet. Den gang solgte vi krakkene og kjøperne fikk navn på krakkene.

Dette inviterer vi til igjen: gi bud, de 15 høyeste budene får navn på krakk. Dette gjør vi for å skaffe midler til en ny Costal båt. Til det trenger vi ca kr. 40 000,-, så får vi i snitt 2700,- pr. krakk, så har vi midler til båten.

Send en epost til: lysdahl@online.no med ditt bud. Auksjonen avsluttes på generalforsamlingen.

Har du ikke fått betalt kontingenten så gjør det med en gang, da det bare er medlemmer som har betalt som har stemmerett.

Velkommen til generalforsamling med servering av god mat og drikke!

Last ned saksliste Generalforsamling 2019 (PDF)

Tid og sted: Torsdag 28. mars 2019, kl 19.30 på Kongen

Åpningen er i år onsdag 1. mai kl 11:00 noter det også!

For styret i CR

Styreleder Erling Storm