KlubbenMastersUncategorized

Stein R har gått bort.

Stein R er gått bort 72 år gammel.

Med tillatelse fra Christine, Steins ene datter, benyttes her hennes ord: “Det er med trist hjerte jeg forteller at pappa døde i går kveld. Han sovnet fredelig inn med de nærmeste rundt seg. Han var en livsglad og lykkelig mann helt til det siste. Han døde mens han gjorde noe av det morsomste han visste, sammen med gode kamerater.

Stein har vært aktiv roer i Christiania Roklub helt fra han begynte på den svært gode guttefireren i 1965. Han hadde flere tillitsverv og var formann i klubben i 10 år. Stein har hele tiden vært en pådriver for roing i lagbåter og benyttet enhver anledning til å meddele dette. De siste årene har Stein vært en hoveddrivkraft i masterroingen, ikke minst som pådriver i masteråtterroing. Han ville alltid CR vel og ga klart tilkjenne sine meninger. Stein vil bli dypt savnet i Christianias miljø. Vi lyser fred over hans minne.