140 års jubileumArrangementerKlubben

Godt nytt år kjære roervenner og medlemmer av Christiania Roklub!

Vi gratulerer alle med klubbens 140-års jubileum i 2018 –  som markeres med et arrangement på stiftelsesdagen tirsdag 15. mai 2018 kl 1700. Hold av datoen!

Som en betydelig og tradisjonsrik klubb i norsk idrett generelt og rosporten spesielt,  er det viktig for oss å markere denne dagen. Arrangementskomiteen har en ambisjon om å gjennomføre et godt arrangement med musikk, taler, historiske tilbakeblikk og regatta. Det endelige programmet for ettermiddagen og invitasjon vil bli sendt dere i løpet mars 2018.

I forbindelse med dette jubileet tilbys en flott jubileumskolleksjon bestående av blant annet rotøy, nytt silkeslips i elegant design og ikke minst en topp moderne skidress som også kan brukes til roing. Ta en titt inn i CR-butikken, som ligger på klubbens hjemmeside og send inn din bestilling, her:

Prøver av kolleksjonen vil være tilgjengelig i slutten av denne uken.

Det er også satt opp en jubileumstur til Henley helgen 6. til 8. juli. Vennligst ta kontakt med Bjørn Lindholt hvis du har interesse av å være med.

Christiania Roklub har fått tildelt Norgesmesterskapet (NM) i år, som arrangeres 22.-23. september. I tillegg Coastal-NM som arrangeres 29.-30. september. Mer om dette senere.

Vi ønsker dere alle fine vintermåneder med god trening.

Roerhilsen fra arrangementskomiteen ved Maiken, Ingeborg, Bjørn L., Erling og Henning