CR-butikkenUncategorized

CR Jubileumskolleksjon!

I forbindelse med 140-års jubileet i 2018 tilbys CR-medlemmer nye flotte jubileumsartikler som er til salgs i CR-butikken nå. Se på det som tilbys og send inn bestillingsskjemaet. For å holde lave lagerkostnader ber vi om at bestillingsskjema sendes inn så raskt som mulig.

Vi tilbyr blant annet CR skidress, en topp moderne skidress fra CRAFT som bl.a. benyttes av det svenske skilandslaget. Klubben har fått en meget bra jubileumspris i spesialdesign (CR blå), så send inn bestillingsskjema så raskt du kan.

Den nye CR-baggen er en moderne bag i robust materiale som tåler regn. I blå CR-farge er den akkurat slik en god bag skal være.

Det nye CR-slipset i beste italiensk silke i moderne med spesial design for Christiania Roklub. En selvsagt del av garderoben til en velkledd roer. Selges kun til medlemmer. For damene lages et CR blått Oblong skjerf i fineste italiensk bomull.

Mer info, oversikt over alle artiklene og bestillingsskjema finner du i CR-butikken!

Til CR-butikken