Bli grasrotgiver og tilknytt CR!

I fjor fikk Christiania Roklub kr 6709,- gjennom Norsk Tippings grasrotandel fordi 29 personer/spillere hadde tilknyttet Grasrotandelen til klubben. I år øker både totalbeløpet og grasrotandelen på de fleste spillene. Det betyr at dersom DU knytter din Grasrotandel til CR, så vil klubben få et høyere bidrag fra Norsk Tipping. Den klubben som har greid å mobilisere mest er Vålerenga Fotball, som i fjor fikk 3 millioner kroner i bidrag fra grasrotgiverne.

Vil du bli Grasrotgiver? Da er det bare å registere neste gang når du spiller Lotto eller tipper at du ønsker at Grasrotandelen skal gå Christiania Roklub. Andelen beregnes ut fra beløpet du spiller/tipper for og koster ikke deg en øre!

Her litt mer info om Grasrotandelen fra nettsidene til Norsk Tipping:

Grasrotandelen ble lansert 1. mars 2009. Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 7 prosent av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Ved spill på Multix, Instaspill og Oddsen er Grasrotandelen 14 prosent av spillinnsatsen etter fratrekk for gevinster. Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra fysiske Flax-lodd og Belago.

Hvordan kan jeg bli grasrotgiver?

Du må være kunde hos Norsk Tipping for å bli grasrotgiver. Du kan tilknytte deg en grasrotmottaker hos en av våre kommisjonærer eller logge deg inn på nettsiden vår. Du kan søke på grasrotmottakere her. Søk opp ønsket grasrotmottaker og velg “tilknytt”. Du kan når som helst bytte grasrotmottaker.

Les mer på Norsk Tippings nettsider